Haberler

“Mükemmeliğin Markası” Mondial, 2015 yılı ”Yetkili Servis Eğitimlerini” gerçekleştiriyor.

Motosiklet sektörünün Türkiye’deki lider markası Uğur Motorlu Araçlar A.Ş. (UMA), motosiklet pazarı lideri Mondial markası ile 2004 yılında sektöre giriş yaptı. 11 yıldır faaliyet gösteren Uğur Motorlu Araçlar, Mondial Yetkili Servis çalışanlarına 8. Teknik Eğitim programı düzenledi .

2007 yılından itibaren gerçekleştirilen Yetkili Servis Eğitimlerine bir yenisini de ekleyen UMA, her sene yenilenen marka ve modellere ait ve günümüz teknolojisine dair eğitimler vermeye başladı.

Koşulsuz müşteri memnuniyeti ve kaliteden ödün vermeyen hizmet anlayışını benimseyen Uğur Motorlu Araçlar A.Ş,  konusunda uzman teknik kadrosu ile Yetkili Servis çalışanlarına verdiği eğitimlerle, müşterilerimizin servislerimize geldiği andan itibaren motosikletlerine ait tüm ihtiyaçlarını belirleyerek Uğur Motorlu Araçlar A.Ş. standartları dahilinde gerekli bakım ve onarımı yapıp, siz kullanıcıların istek ve ihtiyaçlarını en iyi şekilde çözüme kavuşturarak, güvenli ve keyifli bir sürüş ortamı sağlamayı hedeflemektedir.

Türkiye’deki tüm il ve ilçelerde bulunan Yetkili Servis çalışanlarımızın katılımı ile Aydın-Nazilli’deki tesisimizde gerçekleştirilen eğitimlerimizde, yeni kurulan NetCRM sistemi kullanımı, içeriği ve her müşteriye ait servis profilinin oluşturulması ve yapılan tüm işlemlerin kayıt altına alınarak sistem üzerinden takip edilmesini konusunda bilgilendirmeler yapılmaktadır. NetCRM sistemi ile motosikletlerin garanti süreci başlatılması, bakım, talep ve servis raporlamalarına kolayca ulaşılması sağlanmaktadır.

Mondial  Yetkili Servislerinde çalışanlarımızın becerilerinin arttırılması, tamir-bakım-onarım sırasında müşteri memnuniyetini daha üst seviyelere taşımayı her daim amaçlayan Uğur Motorlu Araçlar A.Ş., kurumsal kimlik yapılanması çerçevesinde servis yapılanması, müşteri ilişkileri ve teknik konular başlıkları altında daha kaliteli ve daha hızlı servis sunma konusunda bilgilendirmeler yapmaktadır.

Eğitime katılan tüm “Mondial Yetkili Servis” çalışanlarına eğitim sonrasında katılım sertifikaları ve teşekkür belgeleri verilmektedir.

1 Aralık 2014 Pazartesi


Tüm Haberler
SOSYAL MEDYADA MONDIAL

Mondial resmi sosyal medya sayfaları üzerinden bizi takip edebilirsiniz.

E-BÜLTEN KAYIT

Mondial E-Bülten'e kayıt olarak Mondial ile ilgili yeniliklerden ve gelişmelerden haberdar olun.

MONDIAL TÜKETİCİ DANIŞMA HATTI

Merkezimiz ile iletişime geçerek tüm sorularınız için yardım alabilirsiniz.

+90 444 80 850 800 448 3 862