Genel Bakış

DOĞAYA DOKUNUŞ
150 X-Treme Max, 149 cc. 8.000 d/d' da 8,5 kw. motor gücü ve balansörlü yerden yüksek motor bloğu yapısı ile, asfalt ve asfalt dışı tüm yol şartlarında sürüşünüze imkan veren, dişli lastik yapısına sahip bir motosiklet.

Tasarım

X-TREME MAX, tasarımıyla doğadaki her türlü zorlu arazi ve yol şartlarına meydan okuyor. Cross yapısında kullanılan modern teknolojiyle, sürücülerin güvenli, keyifli ve konforlu yolculuğunu sağlıyor.

Motor Bloğu

Motor bloğu 149 cc. 8.000 d/d' da 8.5 kw. güç üretebilen motor yapısı ve balansör sistemiyle donatılmış olup,  titreşimi tamamen ortadan kaldırılmıştır. Zorlu şart ve koşularda sürüş imkanı sunan X-TREME MAX, güç ve tasarımın mükemmel hali.

Süspansiyon

Ön amortisör up-side down yapısıyla arazide ve  yolda gelebilecek darbelere karşı  yüksek mukavemet sağlar. Arka amortisör monoshock (tekil) sistemiyle yol şartlarında direnci en üst seviyeye çekerek, sürücü konforunu mükemmelliğe ulaştırır.

Fren Sistemi

Ön ve arka hidrolik disk fren sistemi ile, her türlü arazi koşulunda, mükemmel frenleme avantajı sunarak, sürüşün keyifli ve güvenli yanını ortaya çıkarır.

Gösterge Paneli

Analog gösterge paneli üzerinde; km. sayacı, tripmetre ve sağ / sol sinyal gösterge ikaz ışıkları, vites durum lambası ve uzun/kısa far ikaz ışıkları bulunmaktadır.

Aydınlatma & İkaz Lambaları

Cross yapısına uygun özel tasarım ön far, mühendislik harikası led üçgen sinyaller, gövde ile bütünleşik yapıdaki arka stop dizayna sahiptir.

Benzin Deposu

Cross tasarımına uygun 10 lt. yakıt kapasiteli, asfalt ve arazide sizi yarı yolda bırakmayacak kapasitede yakıt deposu mevcuttur.

Çevreci Ve Estetik Egzoz

Sağ yan karenajının alt kısmına konumlandırılmış, koruma kapaklı Euro 3 standartlarında düşük emisyonlu egzoz yapısına sahiptir.

DOĞAYA DOKUNUŞ

150 X-Treme Max, 149 cc. 8.000 d/d' da 8,5 kw. motor gücü ve balansörlü yerden yüksek motor bloğu yapısı ile, asfalt ve asfalt dışı tüm yol şartlarında sürüşünüze imkan veren, dişli lastik yapısına sahip bir motosiklet.

Ürünün doğa şartlarına uyumu için, güçlü şasiye entegre, ters (upside-down) ön amortisörler ve dengesi için de tek (monoshock) arka amortisör kullanıldı.

X-Treme Max, maksimum kontrollü sürüş ve güvenlik için, ön ve arka fren sisteminde hidrolik disk fren sistemi ile donatılmıştır.

Teknik Özellikler

Motor Tipi Tek Silindir, Dört zamanlı, Hava Soğutma, Balansörlü
Motor Hacmi 149 cc
Silindir Çapı x Stork 62.00 x 49.50 mm
Sıkıştırma Oranı 9.0 ± 0.1:1
Yakıt Sistemi Karbüratör
Maksimum Güç 8.5 kw at 8000 min-1
Maksimum Tork 11.1 Nm at 7000 min-1
Ateşleme Tipi CDI
Şanzıman Manuel / 5 Vites
Boyutlar (UxGxY) 2090 x 815 x 1200
Tekerlekler Arası Mesafe 1400 mm
Yakıt Tankı Kapasitesi 10 ±0.1 lt
Ağırlık 135±3 kg
Maksimum Taşıma Kapasitesi 150 kg
Frenler Ön/Arka Disk / Disk
Tekerlek Ölçüsü Ön 2.75-21
Tekerlek Ölçüsü Arka 4.60-18
Debriyaj Tipi Islak Tipli / Çoklu Plaka
Soğutma Tipi Hava Soğutma
Ateşleme Tipi CDI
Frenleme Metodu (Ön/Arka) El ile / Ayak ile