Tasarım

X-TREME MAX, tasarımıyla doğadaki her türlü zorlu arazi ve yol şartlarına meydan okuyor. Cross yapısında kullanılan modern teknolojiyle, sürücülerin güvenli, keyifli ve konforlu yolculuğunu sağlıyor.

Motor Bloğu

Motor bloğu 149 cc. 8.000 d/d da 8.5 kw. güç üretebilen motor yapısı ve balansör sistemiyle donatılmış olup,  titreşimi tamamen ortadan kaldırılmıştır. Zorlu şart ve koşularda sürüş imkanı sunan X-TREME MAX, güç ve tasarımın mükemmel hali.

Süspansiyon

Ön amortisör up-side down yapısıyla arazide ve  yolda gelebilecek darbelere karşı  yüksek mukavemet sağlar. Arka amortisör monoshock (tekil) sistemiyle yol şartlarında direnci en üst seviyeye çekerek, sürücü konforunu mükemmelliğe ulaştırır.

Fren Sistemi

Ön ve arka hidrolik disk fren sistemi ile, her türlü arazi koşulunda, mükemmel frenleme avantajı sunarak, sürüşün keyifli ve güvenli yanını ortaya çıkarır.

Gösterge Paneli

Analog gösterge paneli üzerinde; km. sayacı, tripmetre ve sağ / sol sinyal gösterge ikaz ışıkları, vites durum lambası ve uzun/kısa far ikaz ışıkları bulunmaktadır.

Aydınlatma & İkaz Lambaları

Cross yapısına uygun özel tasarım ön far, mühendislik harikası led üçgen sinyaller, gövde ile bütünleşik yapıdaki arka stop dizayna sahiptir.

Benzin Deposu

Cross tasarımına uygun 10 lt. yakıt kapasiteli, asfalt ve arazide sizi yarı yolda bırakmayacak kapasitede yakıt deposu mevcuttur.

Çevreci Ve Estetik Egzoz

Sağ yan karenajının alt kısmına konumlandırılmış, koruma kapaklı Euro 3 standartlarında düşük emisyonlu egzoz yapısına sahiptir.

DOĞAYA DOKUNUŞ

150 X-Treme Max, 149 cc. 8.000 d/d da 8,5 kw. motor gücü ve balansörlü yerden yüksek motor bloğu yapısı ile, asfalt ve asfalt dışı tüm yol şartlarında sürüşünüze imkan veren, dişli lastik yapısına sahip bir motosiklet.

Ürünün doğa şartlarına uyumu için, güçlü şasiye entegre, ters (upside-down) ön amortisörler ve dengesi için de tek (monoshock) arka amortisör kullanıldı.

X-Treme Max, maksimum kontrollü sürüş ve güvenlik için, ön ve arka fren sisteminde hidrolik disk fren sistemi ile donatılmıştır.

Teknik Özellikler

  • Motor Tipi Tek Silindir, Dört zamanlı, Hava Soğutma, Balansörlü
  • Motor Hacmi 149 cc
  • Silindir Çapı x Stork 62.00 x 49.50 mm
  • Sıkıştırma Oranı 9.0 ± 0.1:1
  • Yakıt Sistemi Karbüratör
  • Maksimum Güç 8.5 kw at 8000 min-1
  • Maksimum Tork 11.1 Nm at 7000 min-1
  • Ateşleme Tipi CDI
  • Şanzıman Manuel / 5 Vites
  • Boyutlar (UxGxY) 2090 x 815 x 1200
  • Tekerlekler Arası Mesafe 1400 mm
  • Yakıt Tankı Kapasitesi 10 ±0.1 lt
  • Ağırlık 135±3 kg
  • Maksimum Taşıma Kapasitesi 150 kg
  • Frenler Ön/Arka Disk / Disk
  • Tekerlek Ölçüsü Ön 2.75-21
  • Tekerlek Ölçüsü Arka 4.60-18
  • Debriyaj Tipi Islak Tipli / Çoklu Plaka
  • Soğutma Tipi Hava Soğutma
  • Ateşleme Tipi CDI
  • Frenleme Metodu (Ön/Arka) El ile / Ayak ile
SOSYAL MEDYADA MONDIAL

Mondial resmi sosyal medya sayfaları üzerinden bizi takip edebilirsiniz.

E-BÜLTEN KAYIT

Mondial E-Bülten'e kayıt olarak Mondial ile ilgili yeniliklerden ve gelişmelerden haberdar olun.

MONDIAL TÜKETİCİ DANIŞMA HATTI

Merkezimiz ile iletişime geçerek tüm sorularınız için yardım alabilirsiniz.

+90 444 80 850 800 448 3 862