Yetkili Servis Politikamız

Mondial Servisleri, müşteri memnuniyetinin satış sonrasında da devamının sürekli kılınmasını sağlamak amacıyla Mondial Eğitim Departmanı tarafından “Teknik ve Sosyal İlişkiler” eğitimlerinden geçmiş seçkin servislerdir. Sektörel gelişmelerin gerekli kıldığı eğitimler düzenli olarak güncellenmekte, bu gelişmelere uygun eğitim planlamaları yapılmaktadır. Mondial Müşterisinin memnuniyeti amacıyla Türkiye genelinde faaliyette bulunan Yetkili Servislerimiz ve Servis Teknik Personellerinin;

  • Servis davranış ve müşteri ilişkileri eğitimi
  • Web otomasyon eğitimi
  • Motosiklet teslim ve periyodik bakım uygulamaları eğitimi
  • Müşteri hizmetleri merkezi işletme uygulamaları eğitimi
  • Cari hesap takip programı eğitimi
  • Motosiklet tarihçesi ve sektörel teknolojik gelişmeler semineri
  • Ürün arıza tespit ve kontrol eğitimi
  • Su soğutmalı motosikletler ve teknik destek eğitimi
  • Enjeksiyon sistemi ve öğeleri ile arıza tespit cihazı kullanımı ve müdahale yöntemleri,

eğitimlerine katılımları sağlanmış ve ailemize yeni katılan Yetkili Servislerimiz ve Teknik Personellerinin de bu eğitimleri alması zorunlu kılınmıştır.

Müşterilerimizin servislerimizde almış oldukları hizmet kalitesinin standardının oluşturulabilmesi için, Bölge Servis Sorumlularımız tarafından Yetkili Servislerimizin yeterlilikleri değerlendirilerek, servis oryantasyonları ile gelişen servis hizmet standartlarına adaptasyonları sağlanmaktadır.

SOSYAL MEDYADA MONDIAL

Mondial resmi sosyal medya sayfaları üzerinden bizi takip edebilirsiniz.

E-BÜLTEN KAYIT

Mondial E-Bülten'e kayıt olarak Mondial ile ilgili yeniliklerden ve gelişmelerden haberdar olun.

MONDIAL TÜKETİCİ DANIŞMA HATTI

Merkezimiz ile iletişime geçerek tüm sorularınız için yardım alabilirsiniz.

+90 444 80 850 800 448 3 862