Temel İlkeler

Erişilebilirlik

Şirketimiz tarafından sunulan çeşitli iletişim kanallarıyla müşterilerimiz şikâyetlerini, bilgi taleplerini, öneri ya da memnuniyetlerini kolay bir şekilde iletmekte ve şirketimize erişim sağlayabilmektedirler.

Bilgiye Ulaşılabilirlik

Müşterilerimiz talep ettikleri bilgiye en kısa zamanda ve en hızlı şekilde ulaşabilmektedir.

Hızlı Geri Bildirim

Müşterilerimiz tarafından iletilen tüm başvuruların en kısa sürede cevaplandırılmasına önem verilmektedir.

Çözüm Odaklılık

Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretilmektedir.

Objektiflik

İletilen tüm başvurular objektif bir çerçevede ele alınarak değerlendirilmekte, çözüm sürecinde objektiflik kriterleri göz önünde bulundurulmaktadır.

Gizlilik

Müşteri başvuruları esnasında elde edilen kişisel bilgilerin kullanımı yasalarla sınırlı olup, gizlilik prensibine bağlı kalınmaktadır.

Müşteri Odaklılık

Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için müşteri odaklı yaklaşım benimsenmiştir.

İnisiyatif Kullanma

Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılayabilmek ve müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde tutmak için çalışanlarımız gerekli durumlarda inisiyatif kullanarak karar alma yetkisine sahiptir.

Müşterinin Sürece Katılımı

Müşterilerimiz, ilettikleri başvuruların değerlendirmesi ve çözüm aşamalarıyla ilgili en etkin şekilde bilgilendirilmekte olup, kendilerinin bu şekilde sürece aktif olarak katılımları sağlanmaktadır.

Denetime Açıklık

Müşterilerimiz tarafından yapılan başvuruların değerlendirmesi, çözüm aşamaları, durum kodları ve sonuçları raporlanmakta ve izlenmektedir.

Kurum İçi Bilgilendirme

Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılmakta ve takip edilmektedir.

Sürekli İyileştirme

Müşterilerimizden gelen öneri ve düşünceler titizlikle değerlendirilmekte ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanılmaktadır.

Profesyonel Yaklaşım

Şirketimiz profesyonel kadrosuyla ve profesyonel bir yaklaşımla müşterilerimizin taleplerine yanıt vermektedir.

SOSYAL MEDYADA

Mondial resmi sosyal medya sayfaları üzerinden bizi takip edebilirsiniz.

E-BÜLTEN KAYIT

Mondial E-Bülten'e kayıt olarak Mondial ile ilgili yeniliklerden ve gelişmelerden haberdar olun.

TÜKETİCİ DANIŞMA HATTI

Merkezimiz ile iletişime geçerek tüm sorularınız için yardım alabilirsiniz.

444 80 850 800 448 3 862